Kyokushin nyári tábor, Révfülöp

2016.07.09 14:50

2016. július 6-tól 10-ig került megrendezésre a Magyar Shinkyokushin Karate Szervezet - Kálóczi Branch tábora, melynek szombati napján én is részt vettem. Ezúton is köszönöm Kálóczi József Shihannak és Tamás László Shihannak a barátságos fogadtatást és a vendéglátást.

Délelőtt a világbajnok Szepesi Csenge tartott edzést! Az edzést követően volt egy kis közvetlen beszélgetés Csengével, ahol a saját élménybeszámolója után lehetőségünk volt kérdéseket is feltenni Neki. Nagyszerű embert ismerhettem meg, és mindenki számára példamutató lehet, ahogyan Csenge a karatéhoz áll. Bámulatosan céltudatos volt a világbajnoságra való készülés az elbeszélés alapján. További sok sikert kívánok Neki a karatéban!

Ebéd után következtek a csoportos fényképezkedések, majd pedig a kyu- és dan vizsgák küzdelmei kerültek sorra. Nagy megtiszteltetés, hogy én is küzdhettem a danvizsgán.


Osu!

Tálos Lajos


Összes fénykép a táborról:

https://www.flickr.com/photos/kyokushingyongyos/sets/72157670791335935/page1


Kapcsolódó videó:

(Szepesi Csenge Világbajnoki döntő és interjú)


Szabadtéren folytak az edzések

Kálóczi Shihan saját Dojo-inak (Siófok, Enying és Balatonvilágos) csoportképe a Branch vezetőségével

Küzdelem előtti sorakozó és köszöntés:

A Shihan saját lányával küzd (Vivien sikeresen vizsgázott 1 kyu fokozatra)

Adtunk is, és kaptunk is...